Založ si blog

Archív: jún, 2012

Urobte si inventúru šťastia

Zvyčajne o knihy s témou šťastia ani nezavadím. Túto som, priznám sa, čítala od nudy cez plece neznámej pani v električke, pri ktorej som stála dobrú polhodinu. Akurát ju mala otvorenú na stranách, kde má čitateľ úprimne odpovedať na niekoľko otázok a tak si vlastne urobí inventúru vlastného šťastia. Čítala som, čítala, v duchu odpovedala na otázky a vtom sa […]

Pokračovanie článku

Zbohom sladkosti, prechádzam na bielkoviny. . .

Táto diéta naozaj funguje!, Straťte kilá raz a navždy!, chudnete xx kíl za xx dní! – tieto a podobné vety ste už určite čítali miliónkrát a máte ich už plné zuby. Ja teda určite áno. S nadváhou bojujem už roky a prežila som v živote rôzne fázy – bola som vychudnutá na kosť aj parádne pribratá, väčšinu času sa snažím udržať niekde medzitým. Neustále […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné. Ukrajinci zasiahli dve ruské rafinérie

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné. Ukrajinci zasiahli dve ruské rafinérie

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

bridgetjones

Knihy mi pomáhajú uniknúť z každodenného stereotypu, zvyčajne ich mám rozčítaných niekoľko naraz. Ak ma nejaká zaujme, napíšem o nej, aby mohla inšpirovať aj iných.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 22408x
Priemerná čítanosť článkov: 2490x

Autor blogu

Kategórie